Wij staan voor kwaliteit.

CSBZ assembleert en verkoopt niet alleen top-kwaliteit producten, wij hebben een eigen ESD Technische Dienst waar je terecht kunt voor alle voorkomende facetten met de hard- en software rondom computer, laptop en rand-apparatuur.

Dé oplossing voor alle modellen.

Onafhankelijk van merk of herkomst is uw apparatuur bij ons in goede handen. Onze ESD Technische dienst is met de juiste apparatuur en kennis uitgerust. Ook als het gaat om uitbreiding, advies of totaal-oplossingen: bij CSBZeeland bent je aan het juiste adres. 

Als reparateurs kennen wij de systemen tot het laatste schroefje. Logisch, dat onze technische mensen een bijzonder goede kennis van zaken hebben - ook als systemen niet bij CSBZeeland vandaan komen. De constante omgang met innovatieve technieken over de laatste 20 jaar hebben ervoor gezorgd, dat onze mensen beschikken over zeer ruime kennis en ervaring. CSBZeeland heeft gekwalificeerde personeel die je met raad en daad ter zijde staan.

Reparatie

Onze technische dienst is geopend tijdens de openingstijden van onze vestiging. De technische dienst werkt op afspraak, en op volgorde van binnenkomst  je kunt je apparatuur inleveren aan de balie waar onze medewerker uw gegevens en probleemomschrijving zal vastleggen in ons reparatiebeheersysteem, je krijgt hiervan een ontvangstbewijs mee, deze dient weer meegenomen te worden bij het afhalen van je gerepareerde apparaat. Op dit ontvangstbewijs staat naast je contactgegevens ook omschreven wat er is ingeleverd en wat de klachtomschrijving is.

Bij het inleveren van een defect apparaat kan de medewerker je een kosten indicatie geven, mochten de reparatiekosten onverhoopt hoger uitvallen dan wordt je hier over ingelicht. Indien je de reparatie niet laat uitvoeren dan brengen wij € 20,00 onderzoekskosten in rekening.

Zodra de reparatie gereed is nemen wij contact met je op. Hiervoor gebruiken we de gegevens die zijn opgegeven bij het inleveren van de reparatie (telefonisch of per email). Mochten wij na een aantal pogingen je niet kunnen bereiken dan dient je zelf contact met ons op te nemen.

De gemiddelde reparatietijd bij CSBZ is ca. 1-2 werkdagen, dit kan echter uitlopen bij grote drukte (bijvoorbeeld rond feestdagen). We kunnen dan ook helaas geen reparatietijd garanderen.

Let op: Hoewel wij er alles aan zullen doen om gegevens opgeslagen op uw computer te bewaren zijn wij niet verantwoordelijk voor verlies van gegevens.
Maak altijd een backup van je belangrijke data voordat je de reparatie aanbied.